Hello darlings.

Hejsan svejsan!♥
Jag sitter här i mitt rum med musiken på.
Vädret är helt regnigt och inget fika väder.
Så jag har ju inget val, jag sitter här och känner att jag snart måste plugga.
Jag funderar på att flytta, jag vet jag är bara 15 år.. men..
Jag orkar inte mamma och pappa som tjatar på mig vad jag ska göra!
Enligt dem var det dåligt för mig att börja med en sån diet.
Ibland undrar jag vad dem har i huvudet?!
Jag vägde 59 och var 162 cm lång.
Asså såklart att jag behövde banta!
Nu väger jag endast 54!
Hihi, visst kan jag vara stolt över mig själv?♥ ;)
Jag har hittat en jättesnygg klänning på nelly.com
Men dem är kända för att ha bra kläder!
Jaja nu måste jag äta.
//Jossi♥
2010-05-30 @ 16:42:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0