Grow up!

Jag trodde jag kunde släppa bråket som hänt mella mig och Jozzefa. Visst kan jag det! Men herregud ser ni hur hon skriver?! jag är till och med 1 år yngre än henne!! Jag hoppas verkligen hon gör det för att provecera! Såg ni hur hon stavade sötast? ''Zhötast.'' eller något sånt? Jozzefa jag vill inte starta bråk! Men snälla, om jag ska kunna ha den här bloggen med dig kan du väl vara lite mer mogen? Och det här hoppades jag på att jag inte skulle få skriva. Det är ju du som skulle skriva det till mig (om det skulle behövas d.v.s) Johan, det är inte din kille?! Vilket PR-trick! Det är bara din killkompis..! kanske borde säga att Jozzefa skrev så om honom. Men så taskig vill jag inte vara, jag förstår bara inte hur du Jozzefa kunde bli liten igen och bli en fjortis? Vem är det som ska inssee livet nu? DUBBELMORAL.

// Jossefine.
2010-05-30 @ 18:09:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0