TRÅKIGT..

fan, jag har så jävla TRÅKIGT idag, vad ska jag göra?! Smsar alla men 20 av 500 svarar.. Folk borde bry sig mer.. ajaah int så mycke jag kan göra. :( I helgen ska jag  träffa Emelie, vi ska liksom festa o sådär va! ;) fett med bäst att jag redan gått ner 5 kg denna veckan! Im gonna be a supermodel. Jaa, men fan va ja väntat länge på att gå ner i vikt.. så skönt.. asso. :) jozze o jocke har blivit ihop igen för fjärde gången typ!! dom kan ju lika gärna gifta sig.. har oxå fått en pojkvän nämigen!! woooho.. han har nyss stuckit, vi hade jävligt mysigt, fast mer avslöjar jag inte hihi! han räddade min dag =)

puss puss  / Jossi
2010-03-30 @ 22:23:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0