Svar 2 till Jossi.

Jossi, vi får ta det här bråket hemma sen, det är bara så omoget att skriva på bloggen när vi har läsare. Men jag ska i alla fall förklara hur det ligger till, för er  läsare.

Det började när Jossi fyllde fjorton, men va fan, det var bara nån fest i månaden så jag brydde mig inte. Så var ju jag också. Men sen, ca tre månader efter hennes födelsdag, stog hon och rökte vid centrum. Hon är fjorton, vad fan har hon fått tag i det? så jag sa till henne på skarpen, framför de där jävla Ebba och Sanna, emelie.. Hon suckade och fimpade ciggen. Så var det över med det, och inget särskillt hände. Men ca. en månad senare så hittade jag ett par kallingar inne i Jossis rum. Sedan en kondom, ( använd ) osv.. Så det var då det riktigt började. Sen bestämde vi ju oss för att skaffa en blogg ihop, för trots alt var vi ju bästisar och framförallt syskon. Men sedan började hon festa varje helg, och hon slutade skolan. Kort efter hon slutat skolan, ville hon låna pengar, ok sa jag. Men sen växte det o växte det. Och vet nu hur mycket hon är skyldig mig? tretusen. Sen ja, hon har ju blivit lite fjortisaktig som ni kanske har märkt..


Och sen en sista sak, jag är inte oskuld.

2010-03-30 @ 22:47:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0