jozzefa johansson.

srsly, pallar ej dina kommentarer om hur jag ska vara. Det bestämmer jag själv.. och jag har redan fått erbjudande till att praoa på Kappahl. Du jobbar bara på ICA. och dte där med sex, jag hade det när jag vart full sen har det inte vart mer. Sådetså. Mitt festande,tar jag FAN tag i själv. och det är inte farligt. Mamma o pappa har redan disskuterat med mej.. om dee. så fuck you i don´t care.. du kan gärna vara den määniskan som ska vara fin och duktig, aldrig festar osv. Men det stoppar fan inte mig?! Jag är inte blåst i huvude. och jag kan skriva vanligt och inte på det där jävla fjortis sättet. Det är bara en kul grej? Okej?! och jag gör det för rolighetesn skull, är ingen '' FJÅRTIS'' eller vad man nu kallar det?! Jag har det bästa livet med min kille, och du får fan inte lägga dejje i! Jaa. och ni kan ju gissa vem som skrev detta inlägget?!
2010-03-30 @ 22:54:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0