Ja hej,

Asså.. Jag är lite nedstämd just nu. Jossi är en sån jävla stor hora! jag vet, vågat att jag skriver det på bloggen, men jag är så arg och måste få ut det innan jag typ slår Jocke eller nått! och ja, vi har blivit ihop och gjort slut,  men hon då?! horar omkring varje kväll, och nu har hon en ny pojkvänn, Anonym. Hon vägrar säga vad han heter, tänk om det är Amir från gaybloggen typ? Och ni, jag har inte berättat en sak.. Hon är fan bara fjorton och jag är sexton! så hon ska inte hora omkring, hon är knappt byxmyndig. Ja, jag tar mitt systerskap på allvar, och vil inte att hon ska bli som te.x kissie. Jag gillar också att festa, men jag måste ta saker på allvar. Hon kan inte leva på mina pengar, och festa och dricka sprit. Hon har slutat skolan, till och med, och när hon väl gick i skolan, i grundskolan var hon den bäste. Vad hände med henne? jag saknar min syster, Jossefine. Inte den där nya tjejen, Jossi. Hon är fortfarande min syster, men beter sig som en.. jag vet inte vad..


puss på er /Jozze


Och du Jossefine, börja plugga igen. För din egen skull, för du får inte bo hoss mig hela ditt liv.
2010-03-30 @ 22:30:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0