info..

Nu kommer det lite fakta om mig!
Hej, jag heter Jossefin Johansson är född 1995 i Stockholm. Där bor jag just nu med min syster Jozzefa, (14 år) och mamma (49 år) och pappa (50 år). Jag och Jozzefa har alltid vart bästisar, helt enkelt. När jag var liten flyttade vi till USA där vi bodde i ca 5 år. När jag och Jozze fyllde 7 år flyttade vi tillbaka till Sverige. Vi började på en skola, där vi gick fram till årskurs 5. Sen bytte vi, och nu går vi i årskurs 8 och ska börja i 9. När jag var 5 år hade vi 20 djur. Vi flyttade till Sverige och var tvungna att överlämna djuren.. Nu är vi vanliga fjortonåringar!

/ Jossi

2010-03-24 @ 21:02:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0