HAHAHAH..

Så här skrev Jossi för nån vecka sen; " Att jag ska åka till GC om en vecka!? Det ska bli så roligt, jag hoppas verkligen på att bli lite solbränd också! det lär man ju inte bli här i Stockholm. Nåja Nåja! ;) Roligt att komma iväg med sina 4 kompisar, och slippa sin familj lite. Hehe, sånt kan man ju faktiskt behöva. Vi ska vara där i ca 4 veckor. 4 relax veckor.. jag ska faktiskt plugga där lite också! så så mycket sol och chill blir det ändå inte! Fast shopping är ett måste, liksom. Men jag längtar diit, vi ska bo på ett 5 stjärnigt hotell! Men nu ska jag gå ut och jogga!"
Asså herregud, vad du ljuger jossi! du har inte pengar eller nått, eller jajuste.. du horade ju runt lite med Johan William Erik och massa andra, så du kanske har tjänat lite pengar? och fem stjärningt hotel, vafan?? du håller på att bli som kissie! urk!
2010-06-07 @ 17:25:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0