Hej haha!

Har fyllt femtån idag.. och under min preiod som fjorton har jag faktiskt tänkt på en sak.. som kommer nog chocka er. jo, jag har sett livet. jag kan inte bara gå omkring och shoppa, festa, träffa killar. jag måste kempa för något. men vad? ska jag kempa för? Själv har jag tänkt på att plugga dagarna ut osv. men samtidigt inte, jag har gått omkring och lekt barbie sen jag var typ tretton, och inseede det nu. faktum är att jag pluggar mest hela dagarna.

och gissa vad jo det mår jag bra av. så jag tycker faktiskt jag ska fokucera på skolan. och bara festa en eller två gåmnger i veckan. dt är ju ändå lagligt och festa om ni vet vad jag menar! jag tror alla kommer i den fjortis perioden, varken sig de vill eller ej. så jag ska bli en PLUGGIS så heter det va? Aja, tror det. ;)

hejdå / jossi

ps.. glad påsk!
2010-04-03 @ 21:12:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0