Euw..

Idag när jag vaknade.. hade jag 4 utslag i ansiktet unjefär vid typ kinden!? uew.. så äckligt.. och då skölde jag ansiktet med ljummet vatten! det hjälpte.. nu är mitt ansikte fiint =) idag är det freda.. o man ska festa.. men ja har tyvär inte haft lust.. :/ istellet har jag pluggat hela dagen.. och jag har städat mitt rum ^^ fast det är ändå smutsigt.. jag sitter här i min rosa mjukisdress :)) och imorgon blir jag femtån!! :DD jag har önskat mig typ.. ehh.. AHHA.. jag vill ha en bröstoperation.. :/ mamma o pappa skulle aldrig tillåta! jag får smyga in haha. men jag ska få göra en tatuering. det vet jag och jag ska tatuera in en ros! :P feett fint! <3 :D aaop och nu ska jag forts städa om man säger så!

hejdå / jossi!
2010-04-03 @ 00:11:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0