..

Ska nog skapa en blogg te mig själv, liksom. Men jag ser att syrran ska börja plugga lite.. Eller a, kanske hon ska det. Ni ser, jag har fixat en egen lägenhet så vi ses inte ;) pappsen tyckte våra bråk var för jobbiga... Haha. Men kanske kanske kanske ska skapa en blogg te mig själv, mm.. Men ja vad har hänt i mitt liv? ja åt inget godis i påsk ( okej då! en halv chipspåse ) osså var det skittråkigt jocke har gjort slut.. jag är lite ledsen just nu, o syrran kan ju inte trösta mig precis? hahahahaha.,, ja jag mår lite dåligt, men jag är inget emo, lissom.. Aja har tröstshoppat lite, i söndags, en skinnjacka, höga klackar från bikbok osv osv..

MEH HERREGUD! DET HÄR BLIR ETT DEPP INLÄGG, DET GÅR JU INTE! DET HAR FAKTIST HÄNT EN BRA SAK..

Jag har träffat en ny kille, Mr X.. ;) vem kan det va? han  har stor k** ialla fall..

Puss!

/ Jozze
2010-04-05 @ 20:58:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0